موسسه مهاجرتی و مشاوره یوس حابرلری ترکیه

متن سربرگ خود را وارد کنید

دانشگاه بیکوز استانبول | نحوه پذیرش، شهریه و رنکینگ 2024

beykoz university
0 دیدگاه
تحصیل در ترکیه
4 دقیقه برای مطالعه
دانشگاه بیکوز استانبول
beykoz university دانشگاه بیکوز

دانشگاه بیکوز

beykoz university

معرفی دانشگاه بیکوز

دانشگاه بیکوز یکی دانشگاه خصوصی معتبر در سال 2008 توسط دانشکده فنی تدارکات بیکوز تاسیس شد و فعالیت خود را در شهر استانبول و در منقطه بیکوز آغاز کرد. این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی نمونه و مطابق با استانداردهای بین المللی شناخته می‌شود که در سال 2016 در یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین مناطق استانبول به رسمیت شناخته شد. بیکوز دانشگاهی بنیادی و غیرانتفاعی است که پیشینه ای طولانی از سال 2008 به‌عنوان کالج آموزش عالی و بنیاد مطالعات و آموزش لجستیک ترکیه را در خود جای داده است.

دانشگاه بیکوز برنامه های دانشگاهی، اعضای هیئت علمی و امکانات پردیس خود را گسترش داده است تا تعداد فزاینده دانشجویان را در خود جای دهد و کیفیت آموزش را افزایش دهد. دانشگاه بیکوز ترکیه، عضو سه برنامه تبادل دانشجو می باشد. که با استفاده از آن دانشجویان تجربیات علمی خوبی در طول تحصیل بدست می آورند. این سه برنامه عبارتند از: برنامه اراسموس، مولانا، برنامه فارابی.

یکی از جنبه های قابل توجه این دانشگاه برنامه های علمی متنوع و نوآورانه آن است. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در دانشکده های مختلف از جمله مدیریت، مهندسی، معماری، علوم اجتماعی و علوم بهداشتی ارائه می دهد.

کسب و کار و تجارت در دنیای امروز به‌سرعت در حال تغییر است. ازاین‌رو، نیازهای اجتماعی باعث شده است تا دانشگاه بیکوز ترکیه، توجه به توسعه فردی دانشجویان را نیز در دستور کار خود قرار دهد. در راستای تحقق این هدف این دانشگاه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی متعددی را ایجاد کرده تا دانشجویان بتوانند شایستگی‌های لازم که به‌عنوان ضروریات قرن بیست و یکم توصیف می‌شود را کسب کرده و از توانایی‌های خود برای رشد و پیشرفت فردی و اجتماعی استفاده کنند.

آیا دانشگاه بیکوز ترکیه مورد تایید ایران است؟

دانشگاه بیکوز استانبول، یکی از دانشگاه های خصوصی ترکیه است که به دلیل سطح کیفیت آموزش و اعتبار جهانی توانسته است تاییدیه کشورهای عربی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دریافت کند. اما، در حال حاضر در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و مورد تایید بهداشت ایران قرار ندارد. بنابراین اگر قصد ادامه تحصیل و کار در کشور ایران را ندارید، این دانشگاه یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود.

توجه ویژه: دانشگاه بیکوز رشته های پزشکی و دندانپزشکی را ارائه نمی دهد، اما اکثر رشته های هنری، مهندسی و مدیریت را ارائه می دهد. این دانشگاه با عضویت در برنامه تبادل دانشجو اراسموس توانسته است، فرصت ادامه تحصیل را برای دانشجویان ممتاز خود در دانشگاه های پیشرفته ایجاد کند.

مزایای تحصیل در دانشگاه بیکوز

  • دانشگاه بیکوز ترکیه توسط YÖK ( شورای آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است.
  • این دانشگاه بر تجربه عملی تاکید دارد و به دانشجویان امکان تجربه کاری حرفه ای را می دهد.
  • وجود کتابخانه ای عظیم در دانشگاه که حاوی مهم ترین مراجع در زمینه های ادبیات، حقوق، هنر، بهداشت و فناوری است.
  • مدل آموزشی منحصر به فرد
  • زیرساخت قوی علمی
  • کیفیت بالای برنامه های آموزشی و شایستگی اساتید مشهور
  • آموزش، مشاوره و پشتیبانی شخصی
  •  برخورداری از امکانات آموزشی، آزمایشگاه ها و موسسات پیشرفته
  • شهریه ها و قیمت های بسیار مناسب
  •  دانشجویان باید تحت عنوان کارآموزی حداقل یک ترم را در یک محل کار مرتبط با رشته خود بگذرانند.
  • این دانشگاه از جمله دانشگاه های خصوصی استانبول است که دارای یک مدرسه مقدماتی زبان است که دانشجویان می توانند در آن دوره های ترکی استانبولی یا انگلیسی را بگذرانند.
  • در دانشگاه بیکوز امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.
دانشگاه بیکوز استانبول

افتخارات دانشگاه بیکوز

دانشگاه بیکوز استانبول تاکنون تقدیرنامه و افتخارات زیادی کسب کرده است. این افتخارات گواهی بر تعهد دانشگاه به تعالی دانشگاهی، نوآوری و کمک آن به جامعه است. برخی از افتخارات و دستاوردهای قابل توجه دانشگاه بیکوز استانبول عبارتند از:

  • اعتبار: دانشگاه بیکوز استانبول از حمایت نهادهای ملی و بین المللی معتبر برخوردار شده است و کیفیت و شناخت برنامه های دانشگاهی خود را تضمین می کند. اعتباربخشی تعهد دانشگاه به رعایت استانداردهای دقیق علمی و ارائه آموزش با کیفیت بالا به دانشجویان را تایید می کند.
  • تعالی پژوهشی: این دانشگاه در زمینه تحقیق و نوآوری پیشرفت های چشمگیری داشته است. اعضای هیات علمی و دانشجویان جوایز معتبر پژوهشی دریافت کرده اند، مقالات پژوهشی را در مجلات معتبر منتشر و به پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف کمک کرده اند. تاکید دانشگاه بر تحقیق، فرهنگ پژوهش را تقویت می کند و رشد و نوآوری دانشگاهی را ارتقا می دهد.
  • مشارکت های صنعتی: دانشگاه بیکوز استانبول همکاری ها و مشارکت های قوی با رهبران صنعت، مشاغل و سازمان ها برقرار کرده است. این مشارکت‌ها فرصت‌های ارزشمندی را برای کارآموزی، برنامه‌های آموزشی تعاونی و تجربیات واقعی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. همکاری‌های صنعتی تضمین می‌کند که برنامه‌های دانشگاه مرتبط و همسو با نیازهای بازار کار هستند.
  • تأثیر اجتماعی: دانشگاه بیکوز استانبول فعالانه با جامعه درگیر است و تلاش می کند تأثیر اجتماعی مثبتی داشته باشد. این دانشگاه برنامه های توسعه اجتماعی، ابتکارات اجتماعی و پروژه های تحقیقاتی را سازماندهی می کند که به چالش های اجتماعی می پردازد و به بهبود جامعه محلی کمک می کند.
  • دستاوردهای دانشجویی: دانشجویان دانشگاه بیکوز استانبول در زمینه های مختلف به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. آنها در مسابقات ملی و بین المللی برنده شده اند، بورس تحصیلی دریافت کرده اند و مهارت های رهبری و برتری علمی را نشان داده اند. محیط حمایتی دانشگاه، اساتید اختصاصی، و تاکید بر توسعه همه جانبه به دستاوردهای دانشجویان کمک می کند.
  • زیرساخت ها و امکانات: دانشگاه بیکوز استانبول دارای زیرساخت ها و امکانات مدرن و پیشرفته ای است که محیط آموزشی مطلوبی را برای دانشجویان فراهم می کند. پردیس دارای کلاس‌های مجهز، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، امکانات ورزشی، و خدمات پشتیبانی از دانش‌آموزان است که تضمین می‌کند دانش‌آموزان به منابعی که برای برتری علمی و شخصی نیاز دارند دسترسی دارند.

 تبادل دانشجو در دانشگاه بیکوز

دانشگاه بیکوز با عضویت در برنامه تبادل دانشجویی اراسموس به دانشجویان خود این امکان را می دهد که یک ترم یا یک سال را در قوی ترین دانشگاه های اروپایی تحصیل بکنند. همچنین فرصت کارآموزی در خارج از کشور، تکمیل مدرک و مدرک مشترک را فراهم می کند.

دانشگاه بیکوز همچنین عضو شبکه دانشجویی بین المللی اراسموس است که به دانشجویان دانشگاه های عضو در بیش از 400 دانشگاه بین المللی در اروپا و آمریکا کمک می کند تا بین یکدیگر تبادل نظر کنند.

قابل ذکر است که دانشجویان برای شرکت در بورسیه تبادل دانشجو اراسموس مقاطع کاردانی و کارشناسی باید دارای حداقل معدل 2/20 از 4 یا 58 از 100 باشند و همینطور برای دانشجویان مقطع ارشد و دکتری باید حداقل معدل 2/50 از 4 یا 65 از 100 باشد. دانشجویان در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکترا باید سال اول را گذرانده باشند و از شرایط معدل و رزومه خوب برخوردار باشند.  

رنکینگ دانشگاه بیکوز ترکیه

رتبه و رنکینگ دانشگاه های ترکیه ارتباط مستقیمی با میزان فعالیت دانشگاه ها در سطح ملی و بین المللی دارد. دانشگاه بیکوز به عنوان یک دانشگاه تازه تاسیس در ترکیه، به توسعه برنامه های آموزشی خود در جهت گسترش جهانی ادامه می دهد و تنها چند سال پس از تاسیس توانسته جایگاه جهانی قابل قبولی را کسب کند.

این دانشگاه با توجه به هزینه های تحصیل مناسب و ارائه بورسیه های 50% تخفیف در چند سال اخیر مورد توجه داوطلبان خارجی زیادی قرار گرفته و به یکی از 200 دانشگاه برتر ترکیه تبدیل شده است.
طبق گزارش سایت EduRank رتبه بندی دانشگاه بیکوز در سال 2023 به شرح زیر است:

رنکینگ دانشگاه بیکوز 2023
سطح رتبه دهیرتبهمرجع رنکینگ
رتبه جهانی9517Edurank
رتبه جهانی9491Times Higher Education
رتبه داخلی162Edurank
دانشگاه بیکوز استانبول

شرایط پذیرش دانشگاه بیکوز استانبول 

دانشگاه بیکوز در مقطع کارشناسی تمامی رشته ها، بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مقطع دبیرستان دانشجو پذیرش می کند و محدودیت سن و معدل ندارد. با این حال داشتن مدرک آزمون یوس ترکیه و یا آزمون‌های معادل بین‌المللی مزیت محسوب می‌شود و باعث می‌شود که شما را در اولویت پذیرش قرار دهند.

با توجه به اینکه زبان آموزشی این دانشگاه به زبان ترکی یا انگلیسی است. در صورتیکه دانشجوهیچ تسلطی به زبان‌های خارجی در پذیرش دانشگاه بیکوز ندارد، متقاضیان می‌توانند پس از پذیرش در دوره‌های آموزشی که توسط دانشگاه برگزار می‌شود، شرکت نموده و مهارت لازم را در این دوره‌ها کسب کنند. 

دانشگاه بیکوز در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز دانشجو می‌پذیرد. شرایط تحصیل در این مقاطع معمولا شامل ارائه نتیجه آزمون ALES می‌شود. اما برای پذیرش در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه بیکوز، داوطلبان ایرانی می‌توانند بدون شرکت در آزمون تحصیلات خود را ادامه دهند.

نکته مهم! برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد ترجمه (انگلیسی و یا ترکی) مدارک کارشناسی و دیپلم به همراه ریز نمرات هر دو مقطع و برای دوره دکتری ترجمه (انگلیسی یا ترکی) مدارک دوره دبیرستان، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات هر سه مقطع مورد نیاز است. همچنین برای پذیرش مقطع دکترا مدرک زبان تافل الزامی است.

مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه بیکوز

  • اسکن پاسپورت
  • اسکن عکس 4*3
  • نتایج یکی از آزمون های SATو TRYOS
  • اصل مدرک دیپلم به همراه ترجمه ترکی یا انگلیسی
  • ریز نمرات دوره ی تحصیلی دبیرستان به همراه ترجمه زبان ترکی یا انگلیسی
  • در صورتی که فارغ التحصیل دیپلم نظام قدیم هستید به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن هم الزامی است.
  • مدرک زبان انگلیسی و زبان ترکی استانبولی (در صورت وجود)
  • نتایج آزمون YOS و SAT (در صورت وجود)

نکته مهم! اگر دانش آموز سال آخر دبیرستان هستید با ترجمه کارنامه سال دهم، یازدهم و کارنامه ترم اول دوازدهم به همراه ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل می توانید برای پذیرش دانشگاه های ترکیه اقدام کنید.

زبان تحصیل در دانشگاه بیکوز

 در دانشگاه بیکوز استانبول اکثر رشته ها آموزش به زبان ترکی و در برخی از رشته ها به زبان انگلیسی ارائه می شود. از همین رو دانشجویان می بایست با توجه به زبان آموزشی رشته مورد نظر خود به یکی از این دو زبان تسلط کافی داشته و دارای مدرک زبان ترکی تومر و مدرک انگلیسی تافل باشند. در صورتی که دانشجو تسلط کافی به زبان ترکی یا انگلیسی نداشته باشد، می بایست در دوره یک ساله آموزش زبان ترکی یا انگلیسی حاضرلیک که توسط خود دانشگاه برگزار می شود شرکت کرده و در پایان ترم نمره قابل قبول را بدست آورد.

مدارک زبان انگلیسی مورد نیاز

  •  تافل: حداقل نمره 72
  •  PTE آکادمیک : حداقل نمره55
  • CAE: نمره  C

نکته قابل توجه اینکه! مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در این دانشگاه مدرک تومر سطح B1 و یا B2 ترکی می باشد.

دانشکده و رشته ها

دانشکده ها

  • دانشکده علوم بازرگانی و اداری
  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده هنر و طراحی
  • دانشکده هوانوردی

مراکز تحقیقاتی

  • مرکز کاربردی و تحقیقاتی آموزش ترکی
  • مرکز تحقیقات و کاربرد آموزش از راه دور
  • مرکز تحقیقات و کاربرد یادگیری مادام العمر
  • مرکز تحقیقات و کاربرد لجستیک

مدارس

  • دانشکده هوانوردی کشوری
  • دانشکده زبانهای خارجی

مدارس حرفه ای

  • هنرستان فنی حرفه ای
  • آموزشگاه حرفه ای لجستیک بیکوز

موسسه

  • موسسه برنامه های تحصیلات تکمیلی

برخی از پر طرفدار ترین رشته های مقطع کارشناسی شامل:

  • پزشکی
  • پرستاری
  • روانشناسی
  • داروسازی
  • اقتصاد
  • مهندسی نرم افزار
  • مهندسی صنایع
  • تلویزیون و سینما
  • معماری
  • و

پردیس های دانشگاه بیکوز

  •  پردیس کاواجیک

در پردیس بیکوز کاواجیک استانبول آموزش با محیطی امن و زیرساخت های مدرن طراحی شده است. همچنین مطابق با زندگی علمی و اجتماعی دانشجویان، تمام امکانات از جمله کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و کارگاه ها در دسترس است.

همچنین فعالیت‌های باشگاه‌های دانشجویی، کنفرانس‌ها، کنسرت‌ها، نمایشگاه‌ها، مصاحبه‌ها و سایر فعالیت‌ها باعث ایجاد فضای فرهنگی، هنری و سرگرمی غنی در این دانشگاه می‌شود.

پردیس کاواجیک شامل: دانشکده بازرگانی و اداری ، دانشکده علوم اجتماعی و انسانی، دانشکده هوانوردی کشوری، دانشکده فنی لجستیک، و موسسه برنامه های تحصیلات تکمیلی است.

  • پردیس چوبوکلو

پردیس چوبوکلو شامل آموزشکده های حرفه ای، به جز دانشکده هنرهای آشپزی است.

پردیس دانشگاه بیکوز در سال های آینده به پردیس محمود شفق پاشا منتقل می شود. محوطه پردیس انتخاب شده از میان بسیاری از پروژه های معماری، تمامی نیازهای دانشجویان را با آزمایشگاه، مناطق فرهنگی-اجتماعی، مراکز ورزشی، کتابخانه و خوابگاه برآورده می کند.

پردیس جدید در روستای محمود شفق پاشا، که به عنوان مروارید بسفر توصیف می شود، محیطی منحصر به فرد را برای مطالعه و انجام فعالیت های مختلف برای دانشجویان فراهم می کند.

دانشگاه بیکوز استانبول

شهریه دانشگاه بیکوز استانبول در سال 2024

هزینه تحصیل در دانشگاه بیکوز در استانبول برای دانشجویان بسیار معقول در نظر گرفته شده است. این دانشگاه برای کمک در هزینه های دانشجویی تسهیلاتی مانند بورسیه‌های تحصیلی و مشاغل دانشجویی حین تحصیل، به دانشجویان ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید، میزان شهریه در برخی رشته‌های دانشگاه را مشاهده کنید:

شهریه دانشگاه بیکوز سال 2024
نام رشتهزبان آموزشیشهریه (دلار)
روانشناسیترکی4.100
روانشناسیانگلیسی5.200
مهندسی کامپیوترانگلیسی5.900
کارتون و انیمیشنترکی4.100
معماریترکی4.100
مهندسی صنایعانگلیسی5.200
مهندسی نرم افزارترکی4.100
مدیریت لجستیکانگلیسی5.200
طراحی بازی دیجیتالترکی4.100
غذا و آشپزیترکی4.100
رادیو ، تلویزیون و سینماترکی4.100
روابط عمومی و تبلیغاتترکی4.100
مدیریت بازرگانیترکی4.100
مدیریت بازرگانیانگلیسی5.200
تامین مالی و تجارت بین المللانگلیسی5.200
طراحی گرافیکترکی4.100
ارتباطات و طراحی ارتباطاتترکی4.100

بورسیه دانشگاه بیکوز استانبول 

دانشگاه بیکوز استانبول هر سال تخفیف های خوبی را بر روی شهریه سالانه رشته های مختلف خود اعمال می کند، به همین دلیل تحصیل در این دانشگاه بسیار مقرون به صرفه می باشد. یوس حابرلری برای داوطلبان ممتاز ایرانی که رزومه علمی خوبی دارند، بورسیه های 50% و 100% تخفیف شهریه را از دانشگاه گدیک دریافت می کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر از دانشگاه بیکوز می توانید به سایت اصلی این دانشگاه به آدرس www.beykoz.edu.tr مراجعه کنید.

شرايط کار حین و پس از تحصیل در ترکیه

دانشجویان بین‌المللی جهت کار در ترکیه باید از دولت ترکیه مجوز کار دریافت کنند. اگر به زبان ترکی مسلط باشید پیدا کردن کار برای شما خیلی راحت‌تر خواهد بود. توجه داشته باشید امکان کار در ترکیه برای دانشجویانی که در سال اول مقاطع تحصیلی کاردانی یا کارشناسی هستند، وجود ندارد اما دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکتری که دارای مجوز کار هستند می‌توانند به‌ کار حین تحصیل در ترکیه بپردازند.

دانشگاه بیکوز استانبول

امکانات رفاهی دانشگاه بیکوز استانبول

 دانشگاه بیکوز استانبول برای دانشجویان خود یک محیط یادگیری دانشجو محور را ایجاد کرده که بر آموزش عملی، تحقیق و مشارکت جامعه تمرکز دارد. دانشجویان تشویق می شوند تا در پروژه های عملی، دوره های کارآموزی و فعالیت های تحقیقاتی شرکت کنند که یادگیری کلاس درس آنها را تکمیل می کند و آنها را با مهارت ها و تجربیات دنیای واقعی مجهز می کند.

دانشگاه بیکوز استانبول علاوه بر برنامه های آکادمیک خود به ترویج فرهنگ تحقیق و نوآوری اختصاص دارد.این دانشگاه از پروژه های تحقیقاتی پشتیبانی می کند، اعضای هیئت علمی و دانشجویان را به مشارکت در فعالیت های علمی تشویق می کند و با موسسات ملی و بین المللی برای پیشرفت دانش در زمینه های مختلف همکاری می کند.

از طریق ترکیبی از سخنرانی‌های نظری، تجربیات عملی، فرصت‌های تحقیقاتی و همکاری‌های صنعتی، دانشگاه تضمین می‌کند که دانشجویان آموزش کاملی دریافت می‌کنند که آنها را برای موفقیت حرفه‌ای آماده می‌کند.

پردیس دانشگاه بیکوز استانبول مجهز به امکانات و منابع پیشرفته ای است که تجربه یادگیری را افزایش می دهد. از کلاس‌های درس مدرن و آزمایشگاه‌های مجهز گرفته تا کتابخانه‌ها، امکانات ورزشی و خدمات پشتیبانی دانشجویان، دانشگاه محیطی مساعد برای رشد علمی و شخصی فراهم می‌کند.

دانشگاه بیکوز استانبول برای اینکه دانشجویان بتوانند از آموخته‌های خود در زندگی واقعی استفاده کنند، یک دوره کارآموزی اجباری در نظر گرفته که دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی، ملزم به گذراندن آن هستند. در این شرایط، دانشجویان با فعالیت در محیط کار مرتبط با رشته خود به مدت یک ترم تحصیلی، مهارت‌های لازم برای آینده شغلی خود را از این طریق کسب می‌کنند.

قابل ذکر است که دانشجویان می توانند در طول تحصیل و آموزش از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مجهز و مرتبط با رشته خود برخوردار شوند و با شرکت در تحقیقات و پروژه‌های علمی، مهارت‌های خود را تا حدود زیادی بهبود ‌ببخشند. علاوه بر این، بیکوز دارای کتابخانه‌ای عظیم و متشکل از هزاران کتاب و نشریات در زمینه‌های مختلف ازجمله هنری، حقوقی، آموزشی، فنی، ادبی و… است که برای استفاده و تکمیل تحقیقات در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

تعداد باشگاه‌های دانشجویی دانشگاه بیکوز با مشارکت دانشجویان، همواره در حال افزایش است. دانشجویان می‌توانند در این گروه‌های اجتماعی، استعدادهای خود را شکوفا کرده و تجربه فعالیت‌های تیمی را متناسب با علایق و فعالیت خود کسب کنند. از دیگر امکانات موجود در دانشگاه بیکوز در استانبول، می‌توان به غذاخوری‌ها، کارگاه‌ها، مراکز سلامت جسمی و روانی، کنسرت‌ها، نمایشگاه‌ها و امکانات ورزشی متعددی که در جهت ارتقاء کیفیت زندگی و سلامت به دانشجویان ارائه می‌شود، اشاره نمود.

آدرس دانشگاه بیکوز استانبول کجاست؟

بیکوز یکی از زیباترین مناطق در شهر استانبول است که از غرب توسط تنگه بسفر، از سمت شرق توسط شیله، از سمت شمال با دریای سیاه و در جنوب توسط چمکوری احاطه شده و ترکیبی از طبیعت سبز و آب‌های آبی است. این منطقه یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری در استانبول بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی در این منطقه برگزار می‌شود.

آدرس دقیق دانشگاه: Çubuklu Mahallesi, Vatan Cd. No:69, 34805 Beykoz/İstanbul, Turkey

سایت رسمی دانشگاه بیکوز: https://int.beykoz.edu.tr/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *